SpanjeForum

Fora => Multimedia & Telecom => Topic gestart door: Fred.v.s. op 10 februari 2020, 18:19:31 pm

Titel: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Fred.v.s. op 10 februari 2020, 18:19:31 pm
Wij hebben maanden ongestoord kunnen kijken via de Android NPO start app. naar de Nederlandse zenders. Sinds enkele weken staat het bericht dat kijken vanaf de huidige locatie (Spanje) niet toegestaan is? Dat was niet eerder het geval. Via VPN lukt het soms wel, toch lopen programas dan vaak vast. Zijn er meer mendsen die dit probleem sinds kort hebben.
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Texas op 10 februari 2020, 19:50:57 pm
Naast dat NPO Start erg slecht is qua software heb ik geen problemen, wel veel haperingen (bufferen) NPO snapt er niets van. Heb je wel een betaald abbonement?
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Fred.v.s. op 10 februari 2020, 21:52:49 pm
Ja ik maak gebruik van een betaald abonnement. Las ergens dat de GEO blokkade nog voor deze zomer, April? zou worden opgeheven.
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Texas op 10 februari 2020, 22:14:14 pm
Ze reageren wel snel via Facebook, daar de vraag stellen, ik heb geen probleem
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Jack op 10 februari 2020, 22:17:16 pm
Ik krijg die melding ook soms maar als je dan weer opnieuw dezelfde keuze maakt gaat het toch. Niks dan lof over de keuzes qua series en docu's. Stukken beter als Netflix en dat voor € 3 pm
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: U2brutus op 11 februari 2020, 12:18:56 pm
Ik krijg die melding ook soms maar als je dan weer opnieuw dezelfde keuze maakt gaat het toch.

Klopt, pagina opnieuw laden, dan verdwijnt de mededeling! Deze melding kan ontstaan door een kleine network interrupt, waardoor de NPO server niet merkt dat je al ingelogd bent.

Haperingen(bufferen) kun je vaak voorkomen door, voor je inlogt bij NPO, je browser op te schonen door Geschiedenis, Cache en Cookies te verwijderen!
Titel: Re: NPO start gebruiken in Spanje
Bericht door: Juan el guapo op 17 februari 2020, 19:36:20 pm
De meeste programma’s kan ik gewoon bekijken, heel af en toe een melding over de locatie. Dan zet ik de VPN aan en probleem ook opgelost. Hetzelfde doe ik met Netflix als ik Nl ondertitels wil . Meestal zij die standaard, maar soms niet (bijv bij Casa de Papel)